Het aanbieden van keuze en variatie biedt veel waarde potentie voor jouw zaak. Waarom?
Coca-Cola blijft de recepten van de producten en het assortiment continu ontwikkelen zodat jij een ruimere keuze aan dranken kunt bieden en kunt blijven anticiperen op de trends. Gasten die frisdrank bestellen, wegen smaak en suikervrij in hun keuze mee.
Met het uitgebreidere aanbod aan suikervrije producten kan jij dus een assortiment aan jouw gasten en/of klanten bieden waar zij naar op zoek zijn!
Wist je dat…
- 53% van de gasten let bij hun drankkeuze op het suikergehalte.
- 1 op de 4 mensen kiest altijd voor suikervrije producten.
- 1 op de 5 mensen voorkeur geeft aan een drank met “flavour”, waarvan cherry de #1 smaak is Nederland!
- Met name de zero sugar varianten de barriere verwijderen voor een aankoop aangezien 55% van de ijsthee kopers ‘zonder suiker’ belangrijk vindt
Veranderingen die écht een verschil kunnen maken
Het maken van bewuste keuzes in het belang van onze gezondheid is misschien wel actueler dan ooit. Consumenten zijn steeds vaker op zoek naar drankjes met weinig of geen suiker, en tegelijkertijd naar meer smaakvariatie en -beleving.
Coca-Cola speelt in op deze veranderende vraag door het aanbod van drankjes met weinig of géén suiker elk jaar weer te laten groeien. Continu zoeken we naar manieren om meer drankjes met weinig of zonder suiker aan te bieden, om ze nóg lekkerder te maken en zoveel mogelijk consumenten suikervrij te laten ontdekken. Met de nieuwe campagne “geen suiker, geweldige smaak” willen laten zien dat de keuze voor suikervrij makkelijk te maken is en dat er genoeg te kiezen valt.
En nog wel het belangrijkste: dat het net zo lekker is!