VERZENDEN,

Verzenden binnen Nederland

Bij bestelling onder de €100 wordt €6,95 aan verzendkosten berekend

Afhaal is ook mogelijk via onze webshop dat is namelijk gratis!

Vervoerders

Orders worden verzonden via : postNL

Track and trace

Je order wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd. Op het moment van versturen ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code. 

Mocht je na 3 werkdagen geen trackingcode hebben ontvangen, neem dan contact met ons op: Info@toba-specialiteiten.nl 

 

BEDENKTIJD / RETOUR / RUILEN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via: Info@toba-specialiteiten.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met: Info@toba-specialiteiten.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

 

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: Info@toba-specialiteiten.nl