KLANTENSERVICE
Mocht je een beschadigd of verkeerd product ontvangen, dan zorgen wij dat dit product gratis wordt geruild voor het juiste. Kosten die hierbij ontstaan m.b.t. verzending zijn voor onze rekening. Mocht dit het geval zijn, dan dien je zo snel mogelijk (het liefst binnen 2 dagen) contact op te nemen met: info@toba-specialiteiten.nl Wij zullen vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen reageren op je klacht.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor alle vragen m.b.t. orders en verzending, mail naar Info@toba-specialiteiten.nl of bel naar: (040) 2048345
“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”
Toba specialiteiten B.V
Adres: Dorpstraat 114a Veldhoven
Tel: 040-2048345
Email: info@toba-specialiteiten.nl
K.v.K: 17054257
BTW nr: NL06630277B01